Sales practices and customer satisfaction
The topic addresses transparency in business practices and clear communication of product and service conditions, including training of bank correspondents on the topic and issues related to customer satisfaction and experience of the product/service provided.
Impacts
Financial impact to the client due to inadequate sales practices employed by third party company/bank correspondents
Classificação (positivo ou negativo) |
Evento (potencial ou real) |
Ocorrência (Curto ou longo prazo) |
Impacto é sistêmico ou pontual |
Irreversibilidade (alta, média, baixa) |
---|---|---|---|---|
Negative | Real | Mid-term | Sistêmico | Average |
Atividade ou processo da cadeia de produção que provoca o impacto |
Correspondent banking activity. |
|||
Recursos/partes interessadas afetadas |
Shareholders/Investors, Employees, Customers, Banrisul Operations. |
Default impact
Classificação (positivo ou negativo) |
Evento (potencial ou real) |
Ocorrência (Curto ou longo prazo) |
Impacto é sistêmico ou pontual |
Irreversibilidade (alta, média, baixa) |
---|---|---|---|---|
Negative | Real | Short term | Pontual | High |
Atividade ou processo da cadeia de produção que provoca o impacto |
Customer indebtedness and compromising the sustainability of the business. |
|||
Recursos/partes interessadas afetadas |
Shareholders/Investors, Customers, Banrisul Operations. |
Increased vulnerability to data theft, scams and fraud
Classificação (positivo ou negativo) |
Evento (potencial ou real) |
Ocorrência (Curto ou longo prazo) |
Impacto é sistêmico ou pontual |
Irreversibilidade (alta, média, baixa) |
---|---|---|---|---|
Negative | Real | Short term | Pontual | Average |
Atividade ou processo da cadeia de produção que provoca o impacto |
In failures in sales activities. |
|||
Recursos/partes interessadas afetadas |
Shareholders/Investors, Employees, Customers, Suppliers, Banrisul Operations. |
Credibility in the use of personal data
Classificação (positivo ou negativo) |
Evento (potencial ou real) |
Ocorrência (Curto ou longo prazo) |
Impacto é sistêmico ou pontual |
Irreversibilidade (alta, média, baixa) |
---|---|---|---|---|
Positive | Real | Mid-term | Pontual | N/A |
Atividade ou processo da cadeia de produção que provoca o impacto |
Control over IT security systems and personal data use authorization. |
|||
Recursos/partes interessadas afetadas |
Shareholders/Investors, Employees, Customers, Suppliers, Banrisul Operations. |